Wednesday, April 29, 2009

Last Minute~

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
kalo la leh aku jeritttttttttttttttttttt!!!!!!!!
gerammmmmmmmmmmmmmmmmmm sgt x100000
sebenarnya..ari nie aku patot g gath kat cs ngan dak2 republic...
aku yg rancang,aku nak ppppppppppp!!!!!!
malangnya...
semalam masa aku tgh online..
mak aku kata,feeq,kite kene g kl la..
ade org meninggal...
"tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk,esok gath!! skang dh kul 8 lebey..nak sampai sana,then balik lg!"ni la dlm otak aku masa mak aku ckp tu..
aku pon ckp la,
"feeq xknai pon..xyah pg la..esok ade gath la.."
mak aku jwb,
"xleh,ni sedara kita,kene g gak sbb bla3(aku xdgr sbb masa tu aku tensyn sgt2)"
........
nak xnak..aku pon pg la pack barang...
aku gtaw kat forum semua yg aku xleh p.
then dlm kul 9cmtu kot aku pg...
dlm perjalanan tu 1 perkara je kaco aku..
gath,gath,gath
aku nakkkkkkkk sgt pg..tp apakan daya..
......
ni aku baru balik dri sana..
aku nmpk blog kyna ngan ms kyna..
ada gambar gath..
jeles gilerrrrrrrrrrrrrrrrr......
n...
aku rasa mesti diorang marah kat aku..
aku yg rancang aku xpg..
aku ym kyna pon dia cm mao2 xmao je ckp ngan aku..
aku tego myra kat cb pon xdbalas..
=(

aku minta maaf sgt2 kat dak2 republic...
minta maaf sgt2..
im really2 sorry...

10 comments:

kyna said...

feeq.....
aku xmarah laa kat ko...
mana ada aku xmo ym ngan ang...
sory laa feeq...
jgn laa majuk..

NurAreefah said...

takper feeq..lain kali ade masa bley jumpa lg..
jangan sedey2~

:: FaE-ZaH :: said...

ilek arr feeq...
kitaorg xmarah pn...
apa nk wat kalau dh ada hal kan...
kita wat lagi len kali...
per susah...

safiamira said...

relax k...
next time bleh jmpe lagi...

Tipah said...

adess..
jgan susah ati feeq..
aku pon xdmpt jumpa Fa kat ERAT hr 2..
tp benda da nak jd
ayah aku xsihat..
xdpt jumpa..
maintain jek..
ada jodoh jumpa lg..ngeh3~

eju said...

feeq...
xpe feeq.....
mungkin sbb aku xdpt dtg, ko juge ditakdirkan x dpt dtg.
=P

a i m a n said...

aku x dijemput?
duhh..

@pEaCE@ said...

manusia yg merancang tuhan yg tentukan

bihah said...

kita merancang allah tentukan eh..hahaha..

jangan kecewa la..nak buat camne kan..

lek ar..insya allah mase akan datang ade lg.hohoho..

amirfazwan said...

sian gile...
takpe2...
nnt2 buat lagi...