Tuesday, June 1, 2010

Tagged yang x habes XD

(sambungan entry"i've been tagged")
aku x perasan ade lagi soalan bawah tu.
thanks to lisa.




8 orang yang aku ingin tagged
1.wany
2.lisa
3.nizam
4.fatin izzati
5.azam
6.efa
7.sarah
8.iman r


Siapakah org nO 1 kpd anda.
kesayangan aku XD


Ktakn sesuatu mengenai org nO 5.
hackers terbaik GMI.


no.3 ad hbungan ngn spe?
budak medic uitm kot?


bgaimne pula ngn nO 4.
asal usulnya x dpt dikenal pasti.
haha


Pesanan buat org nO 6.
selamat hari raya,maaf zahir batin.
jumpa di gath :D


Kta2 cinta utk org nO 2.
kang marah pulak budak computer sc uitm XD



Adkah nO 7 & 8 mempunyai persmaan?
mereka 2 menceriakan hidup aku.
suke/a merepek ngan korang (iman suka,sarah suke)


maap incik keiry,aku xnmpk pasal post ni sampai habes dulu.
XD

2 comments:

Unknown said...

nizam mana tuh???

syafeeq faXys said...

nizam comp science XD