Thursday, April 22, 2010

i rest my case

Disebabkan internet aku slow dan laptop ini rajin rosak,
so aku dah kurnag mengepost di blog,
lagipun life sekarang x seinteresting dulu.
xde bende yg perlu diceritakan kepada semua pembaca2~
cume yang ada adalah kemerapuan yang terbit dari dalam diri ni.

semenjak budak2 matriks ni dah habes,
aku nampak ramai la sikit kawan2 aku yang online sebab mereka mempunyai masa yang banyak
iaitu unlimited.so aku agak heppy lah walaupun aku x la contact sanagat dengan mereka2 ni.
cume nampak diorang online pun dah memadai bagi aku.
mungkin korang dah hepi la exam dh habes,cume sit back and relax,
agak jeles juga aku disitu.
aku pun mahu macam kalian juga.
unlimited time dirumah.
sounds interesting.

kes kedua ni pulak berkaitan budak MIAT di kolej aku.
disebabkan mereka ketiadaan tenpat tinggal di MIAT sana,
pelajar2 asasi(kot) MIAT telah datang ke kolej aku untuk menetap selama 2bulan.
dan kebetulan pula aku dapat berjumpa dengan 2 rakan aku.
mmg xsangaka langsung mereka berada di sini.
yang 1st adalah kawan sekolah aku,syafik namanya,agak pelik nampak budak sekolah aku kat sini.
lagi 1 pulak zufayri ataupun eyi,headmoderator republic 1991.
aku terkilan dia datang sini tapi langsung xcakap kat aku.
haha.

kes ketiga aku busy.banyak sanagat yang aku perlu buat minggu ni.
hari khames iaitu esok aku ada presentation english.
aku xcuak sgt walaupun aku xbanyak sanagat ready.
aku just main speak je la esok kot.
haha,
lagi 1 aku ade kelas hari jumaat ni,hari yang sepatutnya aku cuti.
kelas pagi iaitu praktikal dan kelas petang iaitu test.


kes keempat,aku busy ngan someone kot.
terlalu banayak masa aku dibuang untuk buat kerja,so aku agak terbuang masa ngan dia.
aku xdapat nak spend time ngan dia.
kesian dia.ily! xD

kes kelima aku dha nak tido,
selamat tido.doakan aku buat presentation esok ok.