Friday, April 23, 2010

download mania

Disebabkan malam semalam sangat bosan dan internet sangat lambat,
aku meminjam broadband punya simcard dari kawan aku.
dia gune umobile which is terpantas di area aku.
so senang la aku berFacebook semalam.
ngan kepantasan sepantas 3.6mbps(maximum la) mmg agak seronok la berbanding digi
aku yang maximum 286kbps je sbb xdapat line hsdpa(hig speed broadband) cm umobile kat sini,

so

aku pun terpikir la,hobi lama aku.
download! xD
dan sekali lagi aku teringat tentang kawan aku yang lagi sorang ni,
dia penah menggunakan broadband digi aku untuk donload menggunakan torrent.
aku pun terus la pergi ke website utoorent dan download client dia.

pastu,terus test dan agak laju.average download 29kbps dan file yang 569mb aku dapat dalam masa 5jam.

so aku pun tamak lagi.
aku try gune digi in download banyak2 game lagi.
bestnya!

asyik 2-3kbps je.dan aku download tu file 765mb.
mmg agak lama la,
dan tadi aku pinjam lagi sekali kat kawan aku.

dia dah nak balik rumah dan dia kata pinjam la dulu.
(kat umah dia ada streamyx XD)
so
aku pun dengan senang hatinya meminjam dan ingin mendownload dengan banyak lagi.
xsia2 cutii minggu ni.

ni lah resultnya laju gilak XD 119kbps

No comments: