Tuesday, March 16, 2010

Life

life kini kian busy.
assignment la.
floorball training la.
study lagi la.

life sekarang xmacam life dulu.
boleh bangun pukul 12.
boleh tido lepas subuh.
xpayah pk ape except macamana nak post kat forum banyak2.

life sekarang penuh dengan aktiviti.
berfaedah atau tak.
online selama mana pun,still x puas.
study selama mana pun,still x pandai.
sedar2..dah nak tido.

life sekarang xleh ikot suka hati dah.
kelas kene ikot time.
aktiviti fixed,kene on time.
makan pun kdg2 xsempat..
24jam xcukup untuk life sekarang.

life isnt bad.
it isnt good either..
sometimes kita kat atas,
xsempat nak enjoy,kita dh kat bawah.

life life life,
ia membentuk aku menjadi yang laen.
bukan syafeeq yg dulu,
syafeeq yg aku lebih gemar.
syafeeq yg lebih baik dari mana2 syafeeq.


walauapapun yg diberikan kepada aku,
aku akan cuba lepasinya.
afterlife tidak lama lagi,
malah boleh jemput aku bila2 masa.
sementara menunggu dia dtg kpd aku,
aku akan enjoy life yg aku ada sekarang.

lagipun,ini je yg aku ada.


1 comment:

wany said...

itulah yang mendidik kita, yang mnegajar kita untuk jadi lebih baik dan kuat.kan?heee

life..
tak semudah yang kita sangka.
tak sesusah yang kita sangka.
walau apa pon,just go through it.

mungkin sekarang kita susah.tapi dalam susah tu, mesti ada hikmah die kan.mesti ada kebahagiaan n kegembiraan. ;)

yeah.lets enjoy~