Saturday, March 6, 2010

kisah lama

having to see who had pushed me down so hardly till i know whats the meaning of life falls also is unbelieveable.

tol ke ayat ni?

actly,aku baru terbaca blog seseorang ni.
seseorang yg penah aku gila,
pernah bg aku rasa sayang gila kat dia,
penah buat aku nanges,
penah buat aku rasa kecewa,
penah membuat aku sakit hati sangat.


orang yang aku consider paling jatuhkan aku sekuat2 yg pernah aku alami.

aku ingat dia perfect..
aku ingat dia hebat..
aku ingat dia xda kelemahan..

tp aku
SILAP


Blog dia menunjukkan kelemahan dia,
dia jugak xlari dari prob..
dia pun kena macam apa yang dia buat kat aku(padan muka).

walaupun aku xmasuk dalam list EX dia,
walaupun dulu separuh mati aku tunggu dia.
walaupun dulu dia saketkan hati aku sangat.
walaupun spm aku effect sebab dia,
walaupun dulu aku amat xstable sebab dia,

aku da maafkan dia.
btw if hang baca,
"padan muka hang! xD"

sekarang dia dh history bg aku..
tapi aku terima kasih kat dia.
dia penah biarkan aku kat bawah dulu..
if x,aku xkan jd sekuat sekarang.
pengalaman mengajar kan?

sekarang aku ada kehidupan yg far better dari dulu.
yang amatlah sempurna bg aku.
dia terlalu perfect untukku
cakap la apa pun.
aku terlalu sayangkan dia.
maaf! xD




10 comments:

sitinoramira said...

kesimpulan yang saya dapat buat selepas membaca blog anda, ada dua gadis yang anda maksudkan.. saya tahu gadis yang kedua.. tapi siapa gadis yang pertama? jeng3

Nur Areefah said...

saya terima padan muka anda tu =.=

hua3~

wany said...

yeah.pengalaman mmg btol2 mengajar kita! kuatkan smgat.

Syahirah Azmi said...

hee..berjiwa jugak entri nih...;)

Ery said...

abang ipar yang jiwang..ngeheheh

hanani said...

sapa pmpwan tu?? bagoih sggh dya noh.. tabek kat dia! ahahahahaha

syafeeq faXys said...

mira:jawapan kepada soalan cik mira terdapat disini XD

efa:bukan anda :P

wany:tol,sgt2 mengajar kita,lifetime experience~

syera:agak a,malu aku.

kery:jiwang ka? xla sgt,emotional ja XD

nani:aku tabek kat dia jatuhkan aku~muahahaha~

wany said...

memang terhebat la...n terima kasih jua kerana melepaskannya.

hanani said...

oi syafeeq,,
tu la..
sure dya gagah perkasa..
bleyh jatohkan ang..
puhhh..
tere aa dya... TABEK
wahahahahha

syafeeq faXys said...

apa yg terernya,
i let my guard down.
saja ja bg chance kat dia..
ang smgt ja :P