Sunday, November 8, 2009

bersama mereka

[04:04:49 08/11/09] NurAreefah : gahhh

[04:04:53 08/11/09] NurAreefah : tade orang ke tyme camnie

[04:04:59 08/11/09] NurAreefah : kalu tak dlu mesti ade syafeeq

[04:05:15 08/11/09] NurAreefah : masa mula2 dulu tyme2 camnie mesti aku nampak muka syafeeq

[04:05:29 08/11/09] NurAreefah : pastu duk maen game dengan geng2

[04:05:37 08/11/09] NurAreefah : dengan afnan

[04:05:39 08/11/09] NurAreefah : nadrah

[04:05:42 08/11/09] NurAreefah : safwan

[04:05:45 08/11/09] NurAreefah : azam

[04:06:04 08/11/09] NurAreefah : zufayri n azri out awal slalunya

[04:06:12 08/11/09] NurAreefah : tapi slalu maen wolfteam sama2

[04:06:36 08/11/09] NurAreefah : maen dengan nadrah safwan afnan n azam je

[04:06:44 08/11/09] NurAreefah : kadang2 nadrah n safwan pun tdo awal

[04:06:55 08/11/09] NurAreefah : afnan sampai subuh jep pastu dye tdo

[04:07:02 08/11/09] NurAreefah : azam lak slalu sampai pagi

[04:07:10 08/11/09] NurAreefah : pastu dlm kul 7 cam tu dye akan tdo

[04:07:25 08/11/09] NurAreefah : azz pun dlu slalu la jugak masuk tyme2 camnie then maen emot dengan dye

[04:07:30 08/11/09] NurAreefah : sekarang sume tu tggl kenangan

[04:07:33 08/11/09] NurAreefah : tade ape sudae

[04:07:47 08/11/09] NurAreefah : lenggang sepeti ini akan berpanjangan

[04:08:03 08/11/09] NurAreefah : apa yg aku tulis sume hanya akan hanyut ditelan cb

[04:08:54 08/11/09] NurAreefah : sume nie tak mungkin akan berlaku lagi

[04:09:49 08/11/09] NurAreefah : miss yu all so much guys

[04:09:58 08/11/09] NurAreefah : tatau camne nak cakap

[04:10:04 08/11/09] NurAreefah : really love u all

[04:10:10 08/11/09] NurAreefah : tapi korang mestidah tak igt sume tu kan

[04:10:20 08/11/09] NurAreefah : aku tak kisah la aku sorang je ss

[04:10:36 08/11/09] NurAreefah : klu berpeluang mmg nak sangat aku ckp betapa aku sayang korang sume

[04:10:50 08/11/09] NurAreefah : pelik kan, kte kenal hanya banyak dalam maya saja

[04:10:55 08/11/09] NurAreefah : tapi tatau la kenapa sume nie

[04:11:05 08/11/09] NurAreefah : korang takkan paham kenapa aku camnie

[04:11:53 08/11/09] NurAreefah : hohohoooo

[04:12:03 08/11/09] NurAreefah : hanya aku yang still gila

[04:12:09 08/11/09] NurAreefah : ---------out----------


syafeeq:aku rindukan zaman itu.
jika waktu boleh diputarkan kembali,
itulah waktu yang aku ingin kembali.

bersama mereka

13 comments:

wany said...

skrang da nak hujung 2009..
serious..this year byk gile benda berlaku..n one of the best things that has happened to me, its u guys!

syafeeq said...

i thought u wanna say its u je..
baru nak excited xD

wany said...

hahahahaa....
mengada..gegeh la feeq ni..

N E E q L I S A said...

sedey aku bace.

even aku neh cam org baru.
siyes aku pon hepi sgt dapat kenal korg sume...

i love u guys too~

sgt.
sgt.
sgt. <3

syafeeq said...

tengok betul2..
efa bermonolog pada pukul 4 pagi..
walaupun dia tau xde org akan baca,
dia tetap tulis juak.
seyes aku terharu..

lisa:xde istilah baru,semua same je.kite semua family..

fYe said...

rindunyeeeeeeee!!~.~
ble korg nk masuk blik
aku da masuk nie =.="

N E E q L I S A said...

yea. fai da masok balik. syg fye!

to feeq. thanx, adik feeq. kata family? hahaha

Nur Areefah said...

feeq!!!! please delete!!! pls pls pls..

aku tak sanggup nak menebalkan muka aku baca ini ble ade orang baca

wany said...

ala efa,xpelaahh...kenangan ouh.feeq wat kat sni sbb die nk clearkan cb uh..sbg bukti weh!
rep gak laaa yg membuat aku gmbra.smpi skrg..

(^_^) said...

aku....terharu..

a i m a n said...

siyes aku pown..

loveville said...

T_T

:: Little Kouru:: said...

Orang yang sentiasa mewarnai hidupku adalah kamu semua =)
seriously aku sedih bila bc blof ko feeq..