Friday, October 2, 2009

left or right? both..

kenapa bende ni jadi kat aku?

1st,semalam ade 1 prob..
its not a prob la actually..
just..ntah la..
tp untuk kebaikkan dia..aku "redha" je la..
aku xleh selfish.
ni berkenaan future..
aku igt maybe 1-2 year lg..
tbe2 dipendekkan..xpe la..bukan dia expect bende ni nak jadi..
bende nak jadi kan..

argh! ~malas nak tulis da~

10 comments:

N E E q L I S A said...

wassup?

:: FaE-ZaH :: said...

duh feeq...
rilex kayh...
cm aku kate korg still ada masa..
its normal to have a feeling dat u'll lose someone tp jgn terbawak2 ngan perasaan tuh...percaya pada ketentuan Allah kayh

M. Faiz Syahmi said...

hahahaha.

syafeeq said...

y u r laughing?

M. Faiz Syahmi said...

1 perasaan yang aku alami dulu².
tak sangka berlaku kat ko juga.

syafeeq said...

huh? ko tau ke ape yg aku alami?

M. Faiz Syahmi said...

dear, xkan aku tau apa apa yg ko alami.
aku bukannya seorang pawang. -.-"
aku cuma memahami perasaan yg ko alami sebab perassan macam tu aku pernah alami dulu.

izrin_anis said...

erk?ape kaitan kiri kanan ngn pOst ney?@@

syafeeq said...

:D izrin..xde ape la..dah xde prob nie..jawapan dye,right XD

eju said...

salam.. eju da tukar blog url kepada http://haizumeju.blogspot.com atas dasar keselamatan. diharap anda dpt menukar link di blog anda. trimas =)