Thursday, August 6, 2009

preparation

disebabkan aku yg xstabil pada ketika ni..
aku selalu anggap semua benda yg agak pelik
(contohnya kolej aku xramai org tba2 =.=)
adalah disebabkan h1n1..
masa pagi aku bangun..aku tgk tingkap..xde org..
aku akan pk "h1n1 punya announcement dh ade ke semalam?"

bukan la aku mintak bende tu kene kolej aku yg AMAT aku xsyg ni
tp aku maybe nak balik seminggu..
cuti 2-3 hari xckup bg aku sbb xsempat nak balik kedah..

esok,akak aku bakal melahirkan anak..
bertambah la lagi ahli keluarga aku..
harap2 dia selamat masa bersalin dan
aku harap anak dia cun mcm pakcik dia (cun? XD)

dalam otak aku sekarang ni cuma
"mana announcement? bila nak announce cuti?"
brapa sms dah aku bg kat admin..
diorang x balas tp keesokkanya kelas aku dpt mask free..

mask tu bukan 100% selamat..
people dying but they done nothing except bg mask tu..
xde check ape2..
xde ape langsung =.=

feeq:saya wasiatkan blog ni kepada semua kawan2 saya yg saya rapat..
sila periksa email anda untuk mendapatkan id dan password..
ni maybe last post..
doakan saya..

9 comments:

Nur Areefah said...

huk3.. smpi wasiat..apekha~

klu dh dpt baby kang tunjuk kt aku k..

anisewater said...

erk...feeq=wasiat??

asha kim said...
This comment has been removed by the author.
asha kim said...

feeq!! ape kes feeq ckp g2?? sdey sha feeq ckp camtu..:((

nurus said...

awat nih??

:: FaE-ZaH :: said...

aish feeq...
aku tawu laa ang rindu kedah gilaa2
tp jgn laa smpi berwasiat suma neyh...
jgn dok mintak cuti H1N1 tuh...
cuba ko mintak cuti raya lebey ke ape ke...kan bagus lg tuh...
saba jep laa...nnt ko blk gak kedah neyh...

weih aku nk tgk gambar Iman ley?(aku pggl dia iman ley paksu??)

syafeeq faXys said...

nanti la gambar iman tu..
aku pon xdak lg gambar dia..ngeh3

valv3man said...

wa sihat?

syafeeq faXys said...

hone none xsampai kolej aku..still sehat~