Monday, August 3, 2009

the end

semalam..
mama kol..
mase tu aku kat umah akak aku lagi..
mule2 dia cakap cm biasa je la..
tanye pasal kolej and all that stuff...
then..
dia cakap satu benda yg merubah hidup aku..

semuanya xkan sama lagi pasni..
aku xkan balik lagi ke kedah..
bukan xnak balik..
tp xde lg tujuan balik sana..

sana dah kosong..
hidup aku pon kosong tanpa benda tu..

lepas2 je aku diinform..
aku cm tergamam jap..
semua impian aku masa cuti sem ke..
mase cuti raya ke..
ilang camtu je..

SEMUA means SEMUA..
its gone..
its lost..
its been terminated..
its dead..

because of this silly thing..
my life ruined..
argh!

tujuan aku hidup skang tunggang langgang...
seyes xde lg sbb nak balik kedah..
aku xrindu apa2 kat kedah dh skang..
SERIOUSLY..
argh!!

9 comments:

redbirdfe said...

benda aper weyh ??

a i m a n said...

kenape bro???

NurAreefah said...

it is not the end of d world..
ko jadi la baek untk beberapa seketika untuk memujuk ibumu supaya menjadikannnya semula seperti sedia kala~
hee~

cheer up beb~

safiamira said...

nape ni feeq????
klw rase nk share bleh je...
sharing is caring....hoho

syafeeq said...

streamyx kene potong..
tensyen tol..haha XD

asha kim said...

dah agak daa..sengal tol...

N E E q L I S A said...

aku ngat kn ape.
bzir kedit aku je.. haha

nurus said...

ehehe sbab streamyx ke~
habis la title ko sbg jiran aku yg paling dekat...huhu..balik la~~

safiamira said...

adehhhhhhhhhhhhh
wat suspen jew...hoho