Tuesday, June 30, 2009

Phase 4 *Two great guy*

tadi pagi jumpa 2 org hebat!
sgt2 hebat!
lebih hebat dari michael jackson!
(al-fatihah)

meh nak cite
pagi2 g skolah
nak jumpa pengetua la
nak cop pengesahan borang bla3
sampai2 je pejabat
jumpa kerani yg hebat!
dia leh tanye
dulu skolah mane?
aku kata sini,
pakai kasut ke seliper?
kasut,
ohhh okk..

lalu dia terdiam..
apa yg hebat?
ade history sebenarnya..
dia penah marah aku depan2 aku dalam pejabat..
tengking2 seme sebab aku pakai seliper masuk pejabat!
hebat!
bukan aku sorang je yg kene
hampir semua yg g amik result peksa masa tu(form2 kot)
kene marah ngan dia sbb pakai seliper.
ade yg kene halau balik
even pengetua xpenah tengking org dlm pejabat
pengetua xpenah kisah aku pakai ape masuk pejabat
tp disebabkan laki nie hebat!
dia tengking je sape2 yg masuk pejabat tu
kdg2 xde reason pon dia nak marah,

masa pagi2 kat sekolah dlu
dia la tukang mencarut pe seme..
wow! hebat!
kalo de org amsuk kelas pagi2(sepatotnya xley)
nanti dia akan jerit 1 sekolah
woi ******! turun bawah!
woi !@#$%^&!
pagi2 tu..masa tu selalu aku baru dtg sekolah..
sungguh indah suaranya =.=
demotivate 1 sekolah je..
tp xkisah..dia HEBAT!
atau perasan hebat

then aku g cimb bank kat umah aku,
isi bayar yuran
then nak bukak akaun baru
jeng3!
another HEBAT guy!
mule2 dia bg borang
dia minx ic n surat tawaran..
aku bg la
masa dia scan ic aku
xleh sbb cip rosak
then dia mula la bg mcm2 alasan..
xley la..
alamat nie kene bla3..
kene buat kat penang
alamat ic kat penang bla3..
nanti bos mara bla3..

oh..xpa2..
xley la tu..
normal la aku igt..
then mak aku kata jom la g cimb lg 1..
test2..
then..pg la..tggu dekat2 sejam
then g kat kaunter tu..ckp2
dia kata leh2..
then SEMUA dia wat..
dia tolong isi borang
dia tulun nie
dia tulun tu..
akhirnya setel semua..
laki td hebat!
malas nak wat bg alasan =.=

tu je nak gtau..esok aku akan jumpa laki HEBAT num 1 lagi sekali..
hahaha..
(bx kalo x aku nak tulis lg nie..)
esok ade medical chekup XD