Tuesday, June 30, 2009

Phase 3 *oath keeper and essay*

oath keeper?
xde la
pg tadi kul (dirahsiakan tp lagi awal dri semalam)
mama panggil
"feeq,bangun kite nak g suruhanjaya sumpah"
then bangunlah aku
dipendekkan citer sampai la kat sana
sijil ********************************** ilang
so kene wat surat akuan la
setelah berulang alik dari pejabat tu ke parking kete
(kes mama lupa letak bende lain dlm file lain =.=)
akhirnya siap juga :D

tu citer pagi td..

ni citer AWAL pagi td..
mase tgh ym ngan kawan aku
aku sempat membuat essay mara
AKHIRNYA!
mula2 minx contoh,
then aku g tanya kawan2 ym,
then aku masuk forum gmi,
then aku copy paste dri various website =.=
so siap la essay low quality aku :D

masalahnya
ptg td masuk forum gmi,
de org bg link karangan mara contoh
dem,cun siot XD
bermula la copy paste kali kedua XD
sennag kate aku de 2 karangan mara
apa2 pon dha SIAP!

malam plak
(ptg xwatpe sbb xde sbb)
g umah jkkk
aka umah paklang aku untuk wat pengesahan
so byk la yg dh setel..
xla byk sgt..
ade lg..
n hari ni nak tido awal!
awal means before 2am k XD

esok nak kene g skolah sebenarnya
untuk (dirahsiakan sbb nie maklumat phase 4)
so nite!

No comments: