Sunday, May 17, 2009

kepelikan melanda

tag from NurAreefah


1) Bidang kepakaran anda adalah:
main game la..apa lg~

2) Nyatakan 5 jenis fobia yang anda hadapi:
i)takot mati XD
ii)takot kene tgl (kes jiwang)
iii)takot terputus tenet nie
iv)takot kene panah kilat xD
v)fobia ngan ketidakadaan elektrik

3)Nenek kebayan,UFO dan robot..Apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda??
wah! hebat!!nak naik robot tu!

4) Apakah warna anak mata anda??
merah tp aku wat operation tuka hitam

5) Insiden yang tidak dapat dilupakan:
aku terjun 15 meter tggi


6) Andaikan bahawa teknologi sudah maju,anda ingin tinggal di dasar laut atau di angkasa lepas..dan nyatakan sebabnya..
angkasa,aku nak rasa 0 gravity ngan nak jumpa alien xD

7) Sumbangan anda terhadap negara..
aku mewakili msia masa men game xD

8) Resipi pelik yang anda cipta
banyak..yg mana 1 nak??

9) Benda paling ganjil yang pernah dialami..
aku terbang tanpa disedari(tipu is BAD)

10) Tamadun yang masih wujud pada masa ini adalah..
tamadun ikot ckp kuasa veto

11) Orang yang nak di tag seterusnyer...
semua manusia yg baca tag aku..

1 comment:

Nur Areefah said...

thans..makhluk 1st yg buat.heee~