Monday, December 6, 2010

Kelas oh kelas

Hari ni agak malang bagi budak2 kelas network security kelas aku.Awal-awal pagi lagi tadi ada trial math.Tapi lecturer aku tak amik mark dalam trial tu.Dah la aku benci math =.=" Around pukul 11.45 macam tu,tiba2 lecturer tutup laptop dia dan blah dari kelas dengan muka marah.

1 kelas binggung dengan apa yang dia buat.

Tak lama lepas tu,dia ada text kawan aku,Hariz,sms cakap yang dia marah dengan budak-budak network sebab hisap rokok,maybe bau rokok kot masa dalam kelas tadi.Then dia threat kata nak potong semua markah budak2 lelaki.Kitorang x puas hati la.Bukan 1 kelas hisap rokok,ade je budak2 yang tak hisap rokok jugak tapi kenapa nak kene potong markah jugak? Akhirnya,lepas pujuk punya pujuk,dia lembut hati dan cakap dia akan potong markah orang yang hisap rokok je,Entah macam mana dia nak tau sapa yang hisap rokok ke tak pun aku taktau.


Then kelas petang pulak,my other lecturer cakap hari ni ada test!

At first kitorang takot la jugak,tapi lepas tu,kitorang cakap la test hari jumaat,last class dia.Memang pada mulanya dia kata hari jumaat.Tapi tiba2 dia teringat pulak petang ni ada practical test.Padahal kitorang semua dah cakap dah buat dah practical test dengan dia mingu lepas(padahal tak pun).Tapi last sekali tak jadi jugak sebab kitorang pujuk2.Kitorang memang pandai memujuk.HAHA.


Btw,selamat menyambut Awal Muharram kepada semua warga Islam yang membaca entri ni.

luangkan masa cuti anda dengan buat perkara yang tak berfaedah

1 comment:

chittysarah said...

wow~~pandai memujuk~~
good2..
owh ye tekanan law ade
test tetibe