Thursday, April 22, 2010

x penting

at last,dah lepas presentation english yang xseberapa tu,
walaupun aku cakap tadi agak merapu tapi alhamdullilah dah lepas,
lepas ni kene focus dekat membuat report pula.

after habes je kelas,kawan aku ni(roomate aku) panggil budak2 kelas aku untuk meeting sebentar,
dia ingin melewatkan test yang ada esok dan dengan unitenya 1 kelas bersetuju dengan tindakan beliau.

then balik hostel dan membaca utusan online,
tahukan anda seorang budak perempuan yang berusia 14 tahun telah dirogol oleh rakan2 kelasnya sendiri?kes ini terjadi gombak sana yang x terlalu jauh dari lokasi aku sekarang.
perempuan malang itu disahkan mengandung sebulan oleh doktor,tapi itu bukanlah yang hendak ditekankan kat sini.ade ke patut dak2 yang rogol dia tu taruk pencil arghhhhhhhhh~ cannot imagine,jumpe pencil kat dalam budak malang itu,lantas 6 pelajar lelaki yang berusia sama dengan mangsa telah ditahan polis,
apa la nak jadi nagn remaja zaman sekarang ni,baru form 2,dah pandai rogol orang,
klasmate sendiri pulak tu.
haih~

dan aku ternampak post bihah di republic tadi,lama xnampak post dirinya.
hahaha xD

No comments: