Monday, July 13, 2009

sampai!

aku dah sampai akhirnya kat gmi nie
not bad la..
aku kat cc die skang..
aku malas nak type panjang2..
semua ok jer..
xde ape2 pon..
sini best la..

yg penting 26hb nie aku dgr2 ade gath republic..
tp aku xjumpa lg thread tu..
xkan xde thread kot..
aku pon pelik..
tp aku nak jumpa semua org nanti..
hahahaha
btw minggu ni aku ade 2 hari je kelas..
then cuti sepanjang minggu..

aku dh dpt port baik dh kat sini..
leh online selalu nie..
hahaha..

k la..
aku bz
(buat2 bz)
xD

3 comments:

Nur Areefah said...

kah3 buat2 bz tp aku sungguh2 bz buat2 tak bz..
yeah waitin 4 u 26 ni..
gle tak sabar nk tggu 26 ni wey!!
:excited:

nurus said...

pegi gath ke??
online raye!!!!!

:: FaE-ZaH :: said...

weih aku jeles korg g gath...
huwaaaaaaaaaaaa aku ada kuliah maa arituh...demm!!!!!!!